Skoči na glavno vsebino

Naša psihologinja Maja Pahor obvešča…

FESTIVAL OBRTI IN PODJETNIŠTVA

21. maj 2024, v Novi Gorici. Več si lahko preberete v letaku. Vabljeni!

Oblački na Debelem Rtiču – zadnji dan

Oblački smo se spet zbudili v toplo sončno jutro. Dan smo začeli zelo aktivno, saj smo po jutranjem umivanju že začeli s pakiranjem. Žal je že prišel dan našega odhoda. Po obilnem zajtrku smo zaključili s pakiranjem in odšli na težko pričakovani...

Starejše objave

PODROČNO ATLETSKO TEKMOVANJE

V petek 10. 5. 2024 je na atletskem stadionu v Novi Gorici potekalo področno atletsko tekmovanje, v kategoriji mlajši učenci (6. – 7. razred) in starejši učenci (8. – 9. razred).

Našo šolo so zastopali naslednji učenci in učenke:

• Rojc Naja, Hudej Robin Lili, Mihelj Rok, Markić Kris, Svetek Blaž, Furlan Jan, Vuk Rene, Hmeljak Ličen Rok, Bizjak Zala, Cotič Rebeka, Smerajc Nikki, Ferjančič Mark, Colja Jaka Kodrič Žan, Stubelj Nej, Ule Urban, Mravlja Gašper, Gajšek Lara, Logar Polona Sara, Velušček Alan, Mihelj Lara in Vodopivec Lara.

V kategoriji mlajših učencev je Svetek Blaž dosegel 3. mesto v metu vorterxa.

V kategoriji starejših učenk je Gajšek Lara dosegla 3. mesto v metu vortexa.

Obema za uspeh čestitamo in želimo še veliko športnih podvigov.

Čestitke tudi ostalim učenkam in učencem za borbo in pohvalne rezultate.

Nekaj utrinkov si lahko ogledate v galeriji.

Oblački – letovanje na Debelem Rtiču – 2. dan

Oblački so se po mirni noči, zbudili polni energije, v lepo sončno jutro. Po umivanju in preoblačenju smo se odpravili na obalo, kjer smo se raztegnili in opravili jutranjo telovadbo. Nato smo odšli na obilen samopostrežni zajtrk, kjer smo si nabrali moči za dan, ki je bil pred nami. Po zajtrku smo se malo podružili in obudili spomin na včerajšnji izlet v Koper, ki smo ga tudi likovno upodobili. Ob 10.30 nas je pred našim domom že čakala animatorka Zala, ki je otroke odpeljala v čarobni gozdiček, kjer se nahaja tudi domovanje škratka Rtička. Tam so mu otroci iz naravnega materiala izdelali letalo, s katerim bo lahko znova poletel. Čas na Debelem Rtiču res hitro mine, saj nas je že čakalo kosilo. Po kosilu smo se odpravili na morsko obalo, kjer smo iskali najrazličnejše živali, rastline, školjke, …V tem času smo se na obali družili s študenti Pedagoške fakultete iz Ljubljane, s katerimi smo delili ulov, oni pa so nam v zameno povedali veliko zanimivih stvari. Med drugem smo spoznali male živalice iz vrst rakov, ki se imenujejo žive kroglice in si ogledali morsko klobaso. Na obali smo pustili tudi svoj pečat, saj smo z vodenimi barvicami pobarvali kamenčke in tam ustvarili pravi mozaik. Prišel je čas malice. Po malici smo odšli na sprehod po trim stezi, nato pa smo se še sprostili na igralih. Sledila je večerja in igra z žogami na nogometnem igrišču. Ob sončnem zahodu smo se podali na težko pričakovan nočni sprehod. V sloju lučk in družbi netopirjev smo se sprehodili ob obali, skozi gozdiček in vse do našega doma. Sledilo je umivanje, večerna priprava na počitek in pravljica za lahko noč.

Oblački – letovanje na Debelem Rtiču – 1. dan

Danes smo okrog 11.00 ure prispeli na Debeli Rtič, kjer so nas pričakali prvi sončni žarki.  Polni radovednosti smo se odpravili proti Mladinskemu domu Rakovica. Tam smo se namestili in se najprej odpravili na krajši sprehod, da smo raziskali okolico našega novega doma za tri dni. Po obilnem kosilu smo se malo podružili in ob zvokih glasbe malo zaplesali. Zanimanja za počitek ni bilo. Ob 15.00 nas je na pomolu že čakala ladjica, ki nas je odpeljala vse do Kopra. Z ladjice smo občudovali obalo, ptice in tovorne ladje v Luki Koper. V Kopru smo najprej odšli na krajši sprehod nato pa smo si privoščili slasten sladoled. Preostanek časa smo preživeli ob morski obali in na igralih. Po prihodu nas je že čakala večerja in še malo sprostitve pred domom. Sledila je večerna priprava na počitek in pravljica za lahko noč. Vsi otroci so mirno zaspali in komaj že čakajo na nove dogodivščine, ki jih bo prinesel jutrišnji dan.

Več utrinkov si lahko ogledate v GALERIJI.

Oblaki so prispeli na Debeli Rtič

Dragi starši Oblačkov,

sporočamo vam, da smo srečno prispeli na Debeli Rtič.

Pošiljamo vam lep sončen pozdrav,

Oblački, Nataša in Kristina.